- הצעת ערך
דבר ראשון אנחנו רוצים לענות על השאלה "מה יצא לי מזה?"
מה ההצעה שאנחנו מציעים לגולש?
את ההצעה הזאת אנחנו רוצים לתמצת ולהגיד בצורה הכי ברורה שאפשר
- פוקוס
בניגוד לאתר רגיל, כאן לא נרצה להכניס תפריט ניווט, או קישורים לעמודים אחרים, ככלל נשאף להשאיר את העמוד נקי מכל גירויי פרט להמשיך את תנועת הגלילה למטה ול…
- ויז'ואל
תמונה טובה תופסת לנו את העין יותר טוב מכל טקסט מעניין וחכם ככל שיהיה,
את התוכן שלנו בעמוד נרצה ללוות עם ויז'ואל איכותי – תמונות, אייקונים, אנימציה ציור או סרטון שימחישו את כוונת התוכן שלנו,
לויזואל יתרון נוסף שאנחנו רוצים לרתום לעזרתנו – ויז'ואל נכון יכול לעורר רגש ואם אנחנו נדבר לרגש הנכון – נקרב יותר את הגולש למטרת הדף
- הוכחות חברתיות
גם כאן אנחנו מבקשים לענות על שאלה אנושית שעוברת בראש של כל גולש – "איך אני אדע אם אני יכול להאמין לך?"
וכאן אנחנו רוצים שאנשים אחרים ידברו עלינו, לא מה שאנחנו אומרים. כי למה שאחרים אומרים עלינו יש הרבה יותר כח ומשקל של אותנטיות בהעברת המסר שלנו,
אז, ביקורות, עדויות והמלצות – זה המקום.
- קריאה לפעולה
החלק החשוב ביותר שלנו בעמוד, מטרת העמוד, לפני שהתחלנו שאלנו את עצמנו מה אנחנו רוצים להשיג בעמוד? – האם זו הרשמה, השארת פרטים, רישום לרשימת תפוצה, רכישה או יצירת קשר. כאן מטרת העמוד צריכה לצאת החוצה בפעולה אחת ברורה ומדויקת
רוצים לגבש איתנו את הקריאה לפעולה שלכם?